LIVRAREA COMENZILOR
Termenul estimat de livrare este afisat in pagina fiecarul produs, la momentul vizualizarii produsului. Termenul ferm de livrare este afisat in momentul finalizarii comenzii. Este important sa nu uiti faptul ca simpla adaugare a produselor in cos nu reprezinta comanda ferma. Termenul de livrare se calculeaza din momentul confirmarii ferme a comenzii de catre operatorul de vanzari (prin telefon si / sau mesajul de facturare). Pentru comenzile achitate prin transfer bancar, termenul de livrare se va calcula de la momentul receptionarii in contul QBUILDING a platii integrale.
QBUILDING se obliga sa iti expedieze produsele cuprinse in comanda acceptata in sistem de curierat door-to-door, la o adresa de livrare de pe teritoriul Romaniei, respectand termenul de livrare afisat pe site in pagina produsului.
Produsele comandate se pot ridica si personal, de la punctele de livrare din Bucuresti, in intervalul orar agreat pentru fiecare comanda. Aceste intervale orare sunt valabile in timpul programului cu publicul al magazinului online. Daca intervalele orare afisate in pagina produsului nu se suprapun orelor de program, livrarea se considera decalata pana la urmatoarea zi de lucru cu publicul. Comenzile neachitate cu ridicare de la punctele de livrare se pastreaza maxim 48 de ore (lucratoare), calculate de la momentul primirii mesajului cu dispozitia de livrare. In cazul in care coletul nu este ridicat in acest interval, comanda va fi anulata.
Pentru fiecare livrare se va aplica tarifele companiei de curierat partenere, conform calculatiei afisate pe comanda. Livrarea pentru produsele aflate in anumite promotii se va face conform regulamentului promotiei respective care va fi in mod explicit anuntat pe site.
Informatii despre STOC:
Termenul de livrare depinde in mod esential de disponibilitatea fizica a produsului. Informatia de stoc este vizibila in pagina fiecarui produs si se actualizeaza periodic. Statusul poate fi afisat in variantele prezentate mai jos si trebuie interpretate astfel:
- Disponibil in stoc: produsul se afla in stoc intr-o cantitate pe care o estimam ca suficienta pentru ritmul actual de vanzare. Pentru aceste produse termenele de livrare afisate pe site sunt in timp real si nu trebuie confirmate cu consultantul de vanzari.
- Stoc furnizor: produsul se afla in stocul furnizorului, si in proportie de 95% poate fi livrat. Totusi, pentru a elimina surprizele, disponibilitatea acestuia si termenul de livrare vor fi confirmate de consultantul de vanzari.
- Disponibil la comanda: produsul nu se afla in stocul magazinului si nici in stocuri localizate la nivel national. Noi vom incerca sa il gasim la alti furnizori externi si sa il aducem pe comanda speciala, durata acestui proces variaza, in mod uzual, intre 15 si 30 zile. Disponibilitatea produsului si termenul de livrare vor fi confirmate de consultantul de vanzari.
- Produs personalizat pentru dvs.: produse la care se aduc modificari conform cerintelor dumneavoastra. Pentru aceste produse termenul estimat de livrare este de 5 zile. Totusi, pentru a elimina surprizele, disponibilitatea acestuia si termenul de livrare vor fi confirmate de consultantul de vanzari.
- In curand: produs nou, care urmeaza a fi lansat si comercializat pe site.
Termenul de livrare se confirma obligatoriu cu consultantul de vanzari in urmatoarele cazuri:
– comanda care contine produse”Stoc furnizor”
– comanda care contine produse cu statusul „ Disponibil la comanda”
– comanda care contine produse cu statusul „ Produs personalizat pentru dvs.”
– comanda care contine produse agabaritice din categoria „Baie” si categoria „Bucatarie” – datorita volumului si/sau greutatii acestora depozitarea si ambalarea pot produce intarzieri care vor fi anuntate din timp de catre operator.
Programul de livrari al curierilor
– De Luni pana Vineri in intervalul 10:30 – 19:00, Sambata in intervalul 09:30 – 15:00
Transport si receptie
Toate produsele sunt pregatite corespunzator in vederea mentinerii integritatii acestora pe durata transportului.
Produsele vor fi expediate impreuna cu urmatoarele documente: factura fiscala, certicatele de garantie aferente, manualele de utilizare furnizate dupa caz, de catre producator sau de catre importator. Absenta oricaruia dintre aceste documente trebuie notificata in termen de 48 de ore de la receptionarea produselor prin mail la info@qbuilding.ro
In cazurile in care nu vei fi gasit la adresa de livrare mentionata, in intervalul orar stabilit de comun acord, curierul va va contacta pentru a conveni detaliile unei noi livrari. Daca livrarea nu va fi incheiata nici la a doua tentativa, coletul ne va fi returnat si ne rezervam dreptul de a anula comanda. Vei putea relansa comanda de pe site.
Daca informatiile legate de facturare si livrare pe care ni le-ai furnizat se vor dovedi eronate sau incomplete, nu putem garanta respectarea termenelor de livrare. Vom incerca sa te contactam, in limita timpului disponibil, pentru a stabili un nou termen de onorare a comenzii. In cazul in care nu primim nici un semn din partea ta in 24 de ore, ne rezervam dreptul de a anula comanda.
In cazul in care numarul coletelor difera de cel specificat in documentele de transport sau coletele prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, iti recomandam sa refuzi receptia lor prin redactarea unui proces verbal constatator in prezenta curierului si sa ne semnalezi acest incident in termen de o ora printr-un email la service@qbuilding.ro sau la telefon. Orice reclamatie ulterioara cu privire la aceste aspecte va fi considerata nula si nu va putea fi luata in considerare.
Conditii speciale de livrare
Pe durata livrarii pot interveni factori externi care pot produce intarzieri independent de vointa noastra sau a curierului: conditii meteorologice nefavorabile, accidente, alte blocaje rutiere. In momentul in care vom avea cunostinta despre aparitia acestor cazuri, va vom informa cat de curand posibil despre situatia expeditiei.